De maanden april en mei stonden in het teken van Koninginnendag en Lentefestivals. Het startshot werd gegeven in Weert waar Prisma Eindhoven in een buurthuis een buurtevenement hield. Gevolgd door de Lentefestivals In Venlo, Tilburg, Oss, Tiel en Eindhoven werd dit jaar ook in Veghel ism Vrouwenvereniging Basak een buurtevenement gehouden. Tussendoor is er ook nog onder andere in Helmond, Venlo en Oss meegedaan aan het Konnginnendagmarkt. Stichting Prisma Eindhoven doet al jaren mee in Helmond, terwijl het voor Venlo en Oss het voor het eerste keer werd. In Oss deden de deelenmers van het project Bezoekvrouwen ook mee. Op deze manier werden de deelenmers van het project ingezet om actiever deel te nemen aan leuke evenementen.

P2 E2   Helmond 2   E4   Oss 1   E1