Stichting Prisma Eindhoven is afgelopen zaterdag officieel geopend door de wethouder M. Schreurs van cultuur. Mevrouw Schreurs sprak daarbij lovende woorden over de creatieve en succesvolle manier van werken van stichting Prisma Eindhoven.

De opening werd bijgewoond door diverse vertegenwoordigers van sociaal maatschappelijke organisatie en raadsleden van diverse partijen. Op deze speciale dag was er een muziekvoorstelling. Oosterse rietfluit werd gecombineerd met de viool uit de Westerse cultuur en bezorgden de gasten een leuke muziekvoorstelling. Tijdens de muziekvoorstelling konden de gasten live kijken naar Ebru kunst (schilderen op water)

De voorzitter van de stichting de heer E. Turna bedankte iedereen voor hun aanwezigheid en nodigde iedereen uit om te proeven van de speciaal voorbereide culturele hapjes en gebakjes.

Al met al, een gezellige dag met veel plezier!

ind-2