Stichting Prisma organiseert op zondag 13 mei 2012 een Open Dag op haar lokatie Visserijplein 30 te Tilburg.

Van 12.00 tot 17.00 uur staan de deuren van onze lokatie wagenwijd open om u te trakteren op verschillende culturele activiteiten , waaronder het wereldberoemde”Ebru”( schilderen in het water).Het laten kennismaken met de veelzijdigheid van de Turkse keuken zal zeker niet ontbreken. Ook aan de kinderen is gedacht in de vorm van diverse activiteiten.

Kortom , bij uitstek de gelegenheid om met het gehele gezin kennis te maken met Stichting Prisma en al het moois wat wij u kunnen bieden.

Voor nadere informatie kunt u contact op nemen met de heer Dursun Can , voorzitter van Stichting Prisma te Tilburg. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 06- 18 11 19 61.

Graag tot 13 mei 2012.