Stichting Prisma organiseerde voor de tweede keer een zaalvoetbaltoernooi. Dit keer was de beurt aan volwassen leden en vrienden van Prisma. Teams uit zes verschillende steden uit Brabant en Gelderland namen deel aan het toernooi. Uiteindelijk werd Druten met doelsaldo winnaar van het toernooi en moest genoegen nemen met een tweede plaats. Organisator van het toernooi Oss viel deze keer wel in de prijzen. Bij het toernooi van de jonkies in januari presteerde Oss slecht, maar dit keer werden ze derde.

Wethouder Peters en raadslid Sahin waren aanwezig bij het toernooi om de winnaars hun bekers te overhandigen. Daarnaast was het Osje van Oss ook aanwezig bij het toernooi. Het Osje trok zowel aandacht van de toeschouwers als de spelers. En was er veel animo om met het Osje op foto te komen.
2-zaalvoetbal