Na de officiële opening heeft de stichting Prisma zondag 13 mei Open Dag gehouden voor iedereen in Tilburg.

Van 13:00 tot 17:00 uur stonden de deuren van onze locatie open met traktaties op verschillende culturele activiteiten, waaronder het wereldberoemde”Ebru”( schilderen in het water) en het laten kennismaken met de veelzijdigheid van de Turkse keuken .Ook voor de kinderen hadden we diverse activiteiten.Ongeveer 400 mensen zijn afgekomen op onze Open Dag. Volwassenen, ouderen, kinderen, vrouwen en mannen.

32 mensen hebben zich opgegeven voor de verschillende cursussen.19 mensen hebben zich ingeschreven voor het ontbijt bij een Turks gezin.Lokale politiek was ook geïnteresseerd. Twee raadsleden van Pvda waren er aanwezig.

Verslag Open Dag Stichting Prisma Tilburg